Evidenta contabila primara

  • contabilitatea registrului de casa;
  • contabilitatea notelor de intrare-receptie (nir-uri);
  • intocmirea deconturilor de cheltuieli;
  • intocmirea facturilor care trebuie emise de catre client (facturare);
  • intocmirea de dispozitii de plata/incasare catre casierie;
  • completarea de chitante, cecuri, ordine de plata, foi de varsamant;
  • inregistrarea si centralizarea documentelor primare.

Contabilitate de gestiune:

  • Evidenta global-valorica, cantitativ-valorica, dupa caz, si intocmirea balantei analitice a stocurilor;
  • Evidenta analitica si sintetica clienti, furnizori;
  • Evidenta mijloace fixe, calculul amortizarii.

Contabilitate financiara:

  • Intocmirea jurnalelor contabile prevazute de lege: Registrul Jurnal, Registrul Inventar, Registrul Cartea Mare;
  • Elaborarea balantei de verificare;
  • Consolidarea balantelor de verificare pentru grupuri de societati si transpunerea lor in bilant;
  • Intocmirea altor situatii sau rapoarte cerute de legislatia in vigoare.